Ahad, 25 Januari 2009

SATU LAGI KERUSI UMNO PINDAH MILIK


Setelah dilemparkan pelbagai tuduhan fitnah keatasnya, namun tiada satupun yang mampu menggugat kepercayaan rakyat diatas kemampuannya membawa agenda "perubahan".

Makanya diatas rasa tanggungjawab serta melihat betapa pentingnya melakukan "Perubahan" dalam Negara, diatas rasa keinsafan bahawa sudah sampai masanya berdiri berjuang menegakkan keadilan diatas nama rakyat! ADUN Bota Perak telah mengisytiharkan keluar UMNO-BN dan menyertai Parti keADILan Rakyat sekaligus bersama gagasan Pakatan Rakyat memperjuangkan Ketuanan Rakyat!!!

Ikrar penyertaan YB Dato Nasarudin Hashim dihadapan Ketua Umum PKR YB Dato Seri Anwar Ibrahim sebentar tadi, menandakan Ketuanan retorik UMNO sudah tidak lagi relevan. Segala gesaan kearah pembaharuan yang dilaungkan UMNO ketika ini hanyalah berupa kosmetik semata, kes tangkapan rasuah yang tertumpu kepada ikan bilis jelas hanya pembaharuan plastik yang mahu mengaburi mata rakyat kononnya mereka sudah berubah!. hakikatnya.. perasuah besar masih kekal ditampuk kuasa.

Tahniah juga diucapkan pada Dato Seri Anwar Ibrahim...ternyata aura kamu terlalu kuat untuk ditentang oleh juak-juak UMNO!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan