Rabu, 20 Mei 2009

agen yahudi??


Alahai...buat kesekian kalinya,panglima-panglima UMNO masih mahu berpencak menggunakan senjata tumpul.Perihal Anwar yang dikatakan agen yahudi sering menjadi modal sang perawi gerombolan demi meraih dukungan rakyat yang semakin jelek dengan pimpinan UMNO-BN.

Dilabel sebagai Agen itu-ini bukanlah perkara baru buat Anwar, ianya telah dimain sejak Anwar memimpin gerakkan mahasiswa ABIM.Anwar Dikatakan pada waktu itu sebagai Agen Libya,namun demikian...sebaik Anwar menjejakkan kakinya kedalam UMNO, kesemua tuduhan serta label Agennya lenyap.

Setelah Anwar dilucutkan jawatan dari kerajaan seterusnya ditendang keluar dari UMNO, Laungan agen kembali bergema.Kali ini Anwar dikatakan selaku agen Yahudi pula,Aneh...dari libya keCIA hmm.... Pertuduhan ini dibuat hanya bersandarkan hubungan baik Anwar dengan beberapa tokoh dunia.UMNO oh UMNO tanpa mereka sedari,di bawah kerajaan Umno-BN jugalah Perjanjian Dagangan Bebas (FTA) antara Malaysia-Amerika Syarikat begitu hebat digerakkan dalam keadaan FTA ini ditentang oleh kebanyakan ahli ekonomi dan rakyat peringkat pertengahan.


Kebergantungan ekonomi Malaysia ke atas Amerika Syarikat juga memperlihatkan ia menyumbang hampir 53.2 peratus jumlah eksport Malaysia sehingga Jun 2008. Ini pastinya berlaku di bawah pentadbiran Umno-BN tanpa sebarang campur tangan Datuk Seri Anwar Ibrahim.


Malah, Umno sendiri pada tahun 2002 sanggup menggadai sebanyak RM4.6 juta wang rakyat hanya semata-mata mahu mengupah pelobi Yahudi, Jack A. Abramoff untuk mengatur pertemuan antara Mahathir Mohamad dengan Presiden George Bush.Sesuai dengan perumpamaan "MENGETUK DULANG PAKU SERPIH,MENGATA ORANG DIA YANG LEBIH!"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan